...

blev inge j*, men det gör ingenting :)
åkte till mina kusiner idag, och följde med henne på match i mockfjärd! och dom vann med 10-2 mot dom lortarna.
efter det åkte jag förbi hos amanda, skulle hämta lite saker. skulle ut och åka lite med anton, men jag har fan ingen ork kvar, känner för att ta ett bad och sen lägga mig i sängen.

imorgon blir det att gå och prata med syon om byte och massa. får hoppas att det går att söka nu, annars lär jag söka nästa år. och då får jag lov att gå IV ett år! :(  sug.

plus att jag hatar skolan, hatar att åka dit, hatar allt med den! fyfan.

däremot är jag jävligt glad över att jag har amanda! hon är fan bäst. ♥

Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaaamandie

gummen, jag är glad över att jag har dig också. älskar dig mer än allt!<3

2009-05-18 @ 15:25:10
Postat av: maha jag igen

mena gumman* :D

2009-05-18 @ 15:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0