fjortonde maj

nu var det längesen jag skrev blogg :o
har heller inte känt något behov av att göra det om jag ska vara ärlig.

kom nyss hem från skolan iaf, och allt suger iprincip.

jag och amanda hade vår egen lilla fest igår, och vi hade kul. men ah, förlåt patric och förlåt offe!
orkade inte upp imorse, så sov en stund till. kom till skolan lite senare, men det var lugnt.
kom på när jag satt på bussen att jag skulle ha varit till läkarn också, så det får jag ju räkning på! surt.
och igår var det näst sista gången vi serverar innan trean då. har bara studentmiddagen kvar, pinsamt (a)

kan ju bara säga att jag och hultfittan fått bättre kontakt, och ye, vi har massa planerat nu! :) ♥

det händer förövrigt ingenting roligt i mitt liv, eller jo, jag och amanda härjar som fan överallt!
du är helt klart bäst, s-ötunge :>
och nu håller vi tummarna för att det blir katrineholm, vilket jag inte tror att det blir.
men i värsta fall får vi hitta på nått annat :*

väntar på att patric ska ringa, men ah, får se om han gör det. sur är jag också, som fan :@

och får fan inte glömma att jag är ledig imon, skönt. ♥

dagens hiss: christoffer wieweg
dagens diss: allt

püss <3

Kommentarer
Postat av: din allra bästa vän som du absolut inte kan leva utan

vi svävar fram i blge stad, utan några höga krav, knäpp en bärs och koppla av, allihopa gör som MIG OCH ANGELICA! hihi älskar dig baby :D <333

2009-05-14 @ 18:30:54
Postat av: Anonym

Sv:

nej amanda, jag kan inte leva utan dig, aldrig aldrig. ja, gör som oss och jag lovar det går bra :) jag älskar dig med bästa. <3

2009-05-14 @ 18:52:26
Postat av: Gabriel

Bilder på? :)

2009-05-14 @ 21:06:30
URL: http://signeratjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0