trettionde mars

dagen började med att jag och johanna försov oss :o men kom bara en halvtimme försent ändå. skulle i princip bara städa och plocka i ordning för projektarbetet som ska vara klart imon. slutade typ halv fyra! innan bussen skulle gå så gick jag, johanna och jasmine in på gina tricot i falun och skulle kolla och precis innanför dörrarna mötte vi nån brud.
så sa hon hej, och skakade på huvudet.
då sa väl vi hej tillbaka. och HAHAHAHAHA!

hon: det är ju inte bra att frysa.
jag: nej, det är ju inte det.
hon: det är bra att tjäna pengar.
jag: ja
och sen gick johanna och jasmine, eftersom dom höll på att garva ihjäl sig
hon: då kanske du kan låna ut 80 kronor så jag kan köpa benvärmare nu när jag ska rymma så får du 100 kronor när jag kommer tillbaka.
jag: nej, jag har inga pengar.
hon: va?
jag: vi är bara här och tittar.
hon: va?
jag: VI HAR INGA PENGAR.
sen gick jag, kunde fan inte hålla mig :o
vem fan ställer sig på gina tricot och tigger pengar!

sen tog jag bussen till domnarvet iaf, och robin hämtade mig där sen var'e tydligen kalas hemma, så fikade lite. sen innan sex var jag tvungen att gå till klipperian här och köpa nå hårprodukter, ingen aning om dom funkar. men är väl bara att testa :) nu sitter jag bara här, men funderar på ett bad faktiskt.

dagens hiss: sebbe!
dagens diss: mensvärk

püss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0