tjugotredje mars

tjugoandra
åkte till kusiner och sen till stan lite senare och mötte johanna. sen åkte vi hem till mig, och jag fick nå fel och började städa mitt rum :) ska rensa hyllan lite bättre idag bara. sen kollade vi på beck bara, dåligt slut.

beck: vart ska du flytta då?
grannen: en trappa ner.

hahahaha, klockrent var'e!

tjugotredje nurå
åkte till doktorn imorse, gick fint. sen åkte jag och johanna till skolan, gjorde nå frasigt täckte till fisken. aja, sen åkte jag hem. kom hem för en halvtimme sen kanske. maten var framtagen på bordet när jag kom hem (a) TACOS. ah gott! ska sitta här en stund, sen slänga mig i badet och städa min hylla lite, sen somna i tid förhoppningsvis.

dagens hiss: vet inte
dagens diss: snö

püss <3


Kommentarer
Postat av: Ea

Dagens hiss är såklart jag! ;) Eller kanske nystädat rum.

2009-03-23 @ 23:32:35
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0