tjugonionde mars

för det första var det earth hour igår mellan halv nio och halv tio, ganska mörkt ute rå.
kvällen började med att fira elin! åt mat på coco thai med elin, amanda, malin, johanna och martina :) servitören tyckte att vi hade "säcksia" namn, sweet. lite pinsamt vare väl när dom skulle duka av varmrätten och det stod typ fjorton tallrikar på vårat bord. jag och amanda var tvungna att gå strax innan nio för att vi skulle hinna med bussen. där träffade vi först linnea och maggan, sen kom michaela och emelie. dött på bussen var det också! sen i domnarvet hoppade hannah, denise och sandra på. sen åkte vi till norslund till någon random lokalfest som sög totalt. kom in, men skulle man ut och röka kom man inte in igen, fail! men vi gick ut iaf. stodnå föräldrar utanför dörren och lekte något. men sandra var rejält skön och frågade om hon fick låna toaletten. men det fick hon inte göra! och så sa dom att det var en 16årings 'kalas' och om vi inte visste vad han hette fick vi inte komma in. haha! anyways så sa päronen att hon fick kissa utanför, och då är hon påväg att dra ner byxorna och sätta sig där. då säger den där föräldern att hon tänker ringa polisen. och det fick hon väl göra, det var ju hon själv som åker dit på det eftersom ungdomarna i lokalen förtär alkohol :) men hon ringde iaf, sen drog allihopa, lyckat! drog iaf till maestro tills bussen till borlänge gick. sandra och denise dissade rejält och drog till enviken! men utan säker sovplats så hängde vi andra inte på. sen kom bussen och när vi var i borlänge så var det en timme tills bussen till kv gick, så jag, linnea och amanda gick till donken. frös en aning :o sen tog vi bussen hem, jag och amanda la oss typ direkt! myz. men nu har amanda åkt och jag funderar på att lägga mig i ett bad. förövrigt så blev hårförlängningen jävligt lyckad! :)

dagens hiss: mitt hår
dagens diss: söndag

püss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0