tjugoförsta mars

min bror fyller år, grattis!
vaknade och åkte till kupolen. försökte hitta ett par jeans, men fan vad fula alla var. men hittade ett par stävlar iaf, assnygga! träffade lina, sara och evelina också. så hängde med dom ett tag och kollade på sarah dawn finer eeller vadfan hon nu heter. sen måns, GAH SNYGG :o anyway, sen kom hanna och hon skulle träffa robin. sen körde han mig hem :)

gjorde mig iordning och gick ner till amanda sen. vi hade som sagt stora planer på att festa! sen drog vi till donken, men inge folk där. sen stan, inga där heller :o då vare lite kallt, så gick till metropol och tänkte spela biljard. men eh, dyrt ju. kom på att jag kunde lämna pengar till smex, så gick och tog ut och gick med dom till honom. sen drog vi till donken en snabbis igen, men fortfarande inge folk. så tog bussen hem. hemma nu alltså och sara bad mig blogga, fråga mig inte varför (a) inga planer alls för imon, så hör av er fan.

dagens hiss: måns!
dagens diss: ingen fest

püss <3

Kommentarer
Postat av: Roxanna

Sv: Bra :D <3

Vi har haft en friidrottstävling för 6orna på mellanstadieskolan i Gustafs :p Sen ska vi göra massa olika diagram och shit :p drygt men vi är ju klara med det, har bara lite av rapporten kvar :)

2009-03-22 @ 11:05:23
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0