femtonde mars

så ovärt! 'jag vill ha dig tillbaka, det är verkligen dig jag vill vara med'. nej, glöm det!
i varje fall så har jag jobbat idag, sov hos elin. lite mys! gick ut och träffade anton en sväng igår och konstigt nog så var han ovanligt social :o kanske var för alkoholen. aja, slutade för två timmar sen och petter kom nyss förbi en sväng, trevligt. men nu ska jag väl ta och lägga mig i ett bad och sen kolla på lite beck, brukar ju vara efter nyheterna det är som mest spännande. ganska ologiskt att skriva blogg när man knappt gör något om dagarna, kanske dags att ut och hitta på nått? jovisst! antar inte att känslor ska skrivas ner här, ofta ni ens bryr er. men nu lär jag väl gå till badvattnet.

dagens hiss: johanna
dagens diss: exxxx

püss <3




Kommentarer
Postat av: Roxanna

Sv: Ja, som fan :) Kul att du börjat blogga söti!

2009-03-15 @ 22:35:38
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0