artonde mars

a, skola idag också rå. typ som alla andra dagar :) sen åkte jag och johanna till domnarvet och hämtade kläder och väntade där på cpbussen i 50 minuter, fail! men nu är vi hemma iaf, ska väl bada/duscha, äta och sen glo på film. massa mys <:

förövrigt så satt vi ju utanför ica och rensade kvitton när en tant kom fram.

tanten: hej flickor!
jag och johanna: a, hej?
tanten: vad gör ni för nått?
jag: rensar.
tanten: vad rensar ni?
jag: kvitton.
tanten till johanna: har du pudrat dig?
johanna: a?
tanten: vad fint, man ska ju vara mån om sitt utseende.
jag och johanna: aa.
och sen yttrade tanten något som vi inte fattade.
tanten: vad fina ni var tjejer.
jag och johanna: a, tack. med ett leende på läpparna.
tanten: DET ÄR JAG MED! och så log hon, som hon gjort under hela samtalet.
sen sa hon: nu ska jag gå. ha det braaaa-aaaa!

a, det var fan askul då :o men det är ju inte lika roligt när man skriver om det sådär.
nej, nu ska vi ta och välja film.

dagens hiss: min bästa
dagens diss: bussfittan

püss <3



Kommentarer
Postat av: sara

Hatar dalatrafik :@ men johanna var söööt :) puss på dej <3

2009-03-18 @ 19:37:24
Postat av: angelica

Sv: ja, hata dom :o ja, klart hon är! puss <3

2009-03-19 @ 14:00:55
URL: http://aangieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0