tolfte april

gårdagen var helt jävla värdelös, fyfan.
började med att åka till johanna och hämta hennes grejor sen till noah eftersom johanna skulle ha massa saker. sen åkte vi till jobbet och hämtade pengar. sen fick vi punktering :o det ba skakade. men aja, vi kom hem sen iaf! sen lagade vi mat, och sen kom amanda :) vi gjorde väl iordning oss sen shottade vi lite. vi var nog askalas alla tre. tjugo i åtta drog vi till stan, fick cigg och sen drog vi till metropolstaket och drack lite medans vi väntade på daniel och mathias. nio tog vi bussen till matsknuts, fulla som fan! vilket inte var så bra. men aja, i lindan sög det :o trillade nerför trappen och slog upp knät, och jo, det gjorde ont. men resten av kvällen nämner vi inget om, men amanda, jag hoppas du kom hem iaf! eftersom du vägrade åka med oss. <3 skulle jobbat idag, men känner inte att mitt humör är på topp för det /: daniel och mathias sov här, mysit vare.

idag blir det bara att ta det lugnt.
och jag känner att jag behöver min LINA nu!!!!!!!!!!!!! :'(
uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0