sjuttonde april

ja, igår åkte jag ju till elin. vi gick hem till micke och kollade på film! eller ah, jag kollade inte så mycket, var ganska upptagen med mitt smsande. vid 24 gick vi därifrån hem till elin, och runt två kikade niklas förbi :) så trevligt har det nog inte varit på länge. runt fyra tror jag, gick vi över till lina och drack ett glas vin. kvart i fem gick väl jag och elin hem ungefär! somnade fem. jag gick upp klockan nio eftersom jag skulle till läkaren i falun. och svaret jag fick var väl inte positivt! så lär till falu lasarett två gånger i veckan nu i flera veckor, ett rent helvete! men men, it can only get better, eller hur säger man. sen var jag ner på marknaden med lillebror och kusiner, åkte lite (a) nu kom jag precis hem men ska duscha lite snabbt sen iväg till stan och träffa david. ye! :)

dagens hiss: GUSTAV SVENSSON
dagens diss: doktorn

püss <3

Kommentarer
Postat av: Roxanna

vem är gustav svensson? :p

2009-04-17 @ 18:38:12
Postat av: Roxanna

Och vad har du för fel? :o

2009-04-17 @ 18:38:28
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0