sjunde april

brukar vara skönt att vara ledig men jag har fan inget att göra.
mitt rum går inte ens att gå på, så det lär jag väl städa iaf. rensat mina skor har jag gjort också! slängde sju par tror jag :)
mamma ville att jag skulle följa med henne och handla, så det kanske jag ska göra, bara för att fördriva tiden lite grann! måste fylla på min mobil också :o  och ha pengar till busskortet, men aja. det löser sig nog :) torsdag var det tänkt att det skulle bli gymnasiefest i mora, men jag vet inte om jag är så jättepepp på det faktiskt /:
förövrigt så är det inte på topp just nu, men det blir väl bättre, kanske.

uppdaterar senare.

uppdaterar nu vill säga.

åkte till amanda typ tre, så glodde vi film! sen drog vi till kupolen och träffade majd.
efter det så träffade vi på hanna och linnea :) följde med dom upp till kenny där typ kenny, anders, mogge, robin, linus och nån sat toch drack kaffe. efter ett tag så frös folket, så vi gick in till linus, men blev snart utkastade. då gick vi till kenny, kollade på tv och sen tog jag bussen hem! ska nog bada nu och äta lite (a)

dagens hiss: ciggggg
dagens diss: nacken'

püss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0