sextonde april

det blev inge lina, hon mådde illa. så jag åkte till amanda istället, så kom emma sen skulle vi på fest :)
i lokalen sa dom, men där var dom inte. eller åtminstone inte i lokalen vi trodde att dom skulle vara i. så vi gick till den andra, och där var dom, bastade och solade och drack :) sen kom nån kärring och kastade ut oss, så då gick vi till den andra lokalen. denise och co kom strax därefter, sen oscar med folk. sen kom jonte med nå människor och sen nå fler. blev fan mycket folk till slut alltså! vid halv två drog vi ner på stan, och vid två drog vi tillbaka, VÄRT. inte nå! sen så tänkte jag och amanda sova i lokalen, men fan, hårt och läbbigt. så vi följde med patte hem och sov där! somnade vid fem och klev upp typ elva. och då hade patte dragit och jobbat :) sen gick jag och amanda till henne sen åkte jag till mamma en stund och blev precis hitskjutsad. nu blir det badet, sen ska jag åka till elin! vi har en del att prata om. förövrigt så är jag väldigt röksugen :( och imon börjas det med cambridge! wish me luck.

dagens hiss: elin
dagens diss: dagenefterfesten

püss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0