nionde april

skrev inte igår morse som jag skulle. men igår tog jag det lugnt på förmiddagen, sen måste jag ju skryta med att jag gick/joggade typ en halv mil igår också :) efter det så åkte jag till kupolen och träffade johanna sen halv sex tog vi bussen till henne. duschade och tvättade bara, sen vid tio la vi oss väl!

idag har det inte hänt så mycket, haft bild, matte och nu svenska/engelska /: går hem typ två :) lol att alla andra bara har halvdag och vi hr:or lär gå heldag :o aja, vi har ju varit lediga tisdag och onsdag så.

nu är jag sjukt pepp på LÖRDAG. wiho! bara kläderna som fattas, men eh. det kommer det också!

jobb imon, tråkigt som fan..... men pengar ♥

dagens hiss: inte ett skit!
dagens diss: skolan

püss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0