första april

a, var i skolan först, hade praktiskt prov och det gick faktiskt rätt hyfsat! lagade pannbiff med champinjonsås och kokt potatis. gott vare också, bara att jag råkade steka biffen lite väl länge (a) höhö. efter skolan åkte jag hem först och packade ihop lite, sen fick jag övningsköra till roxanna. gick bra, förutom två såkallade kärringstopp.

hos roxanna satt vi först en stund vid datorn sen spelade vi guitarhero med hennes bror :p kul, och jag ägde på trummorna! sen gick vi ut och gick en sväng, skönt ju. sen glodde vi på tv, 'zappade' mellan roomservice och rent hus. men jag är fan helt jävla slut så somnade ganska skönt där på soffan :) men nu är jag piggelin igen, skapligt. ligger i sängen nu men ska väl snart sova.

btw, hanna lurade mig som fan idag, fjant som hon är! :) trodde ju på att hon skulle flytta till norrköping, haha!

och jag lärde mig nyss att man kan göra hjärtan i blogginläggen, wiho ♥

dagens hiss: roxannas soffa
dagens diss: huvudvärk

püss <3

Kommentarer
Postat av: hanna

haha (a) förlåt! :D<3

2009-04-01 @ 23:07:13
URL: http://hannaagren.blogspot.com
Postat av: Roxanna

höhö, kärringstopp! och du, JAG ägde på trummorna :D

2009-04-02 @ 00:04:43
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0