femtonde april

inte skrivit blogg på ett tag nu, så blir måndag, tisdag och onsdag nu!

måndag:
jag vaknade hos elin och sen åkte jag hem och sen tillbaka till stan och träffade roxanna. skulle fixa lite, men det var tyvärr inte öppet. så drog till kupolen tills bussen gick! åkte direkt till farmor och farfar, skulle äta påskbord. det enda påskbordet under min påskhelg. gott vare väl! spelade lite kort och så sen åkte jag till elin, filmkväll vare ja. sen åkte alla och jag var hos niklas, så vi drack lite vin och kollade på mr. bean, jag somnade väl klockan halv sex på tisdagsmorgon.

tisdag: vaknade typ halv elva, satt mig lite vid datorn sen drog jag till elin där johanna var! vi lagade väl lite mat och kollade på irene huss. sen skulle jag till furudal till lina, så fick ta bussen från borlänge först, till falun. sen byta där till rättvik och sen ännu en gång till furudal! låg fan längre bort än jag trodde. när jag kom till lina så handlade vi först lite, sen åkte vi till ida som bodde en bit därifrån, PÅ EN BONDGÅRD :o hahahahaha! vi spelade helt hysteriskt och det var fan helt hysteriskt! riktigt bra fyllespel. sen satt vi spikade framför tv:n under andra avenyn! sjukt bra.. hade inget att göra sen, så gick ner och kokade kaffe :) sen har ju jag aldrig sett fucking åmål så den kollade vi på också. och eftersom lina och ida inte var nå trötta så kollade vi på wrong turn också! fyfan. tur att jag hade den gosiga katten bredvid mig (a) sen gick vi och la oss, kollade lite på nån film om robert gustafsson. sen somnade jag skönt alltså!

onsdag:
gick upp vid tio, fick skjuts till rättvik och sen buss därifrån till falun och sen borlänge. gick hem till elin en stund sen tog jag bussen hem! och nu är jag hemma. ska snart lägga mig i ett bad oså, sen blir det att åka till lina igen, till falun.

dagens hiss: bad
dagens diss: ingen aning

püss <3

Kommentarer
Postat av: Ea

Hahaha, undra varför du somnade halv sex där på måndagen? :P ;) Puss sötis.

2009-04-15 @ 17:31:30
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0