femte april

inte skrivit på ett tag nu :o men skriver iaf om helgen nu!

fredag:
var väl i skolan först vilket jag brukar vara. sen när vi slutade åkte jag och johanna hem till mig, tjockade kebab och sen drog vi till kupolen. skulle ge david sina nycklar och sen handla lite till kvällen. well, sen vid halv elva åkte vi från mig till stan för att byta buss till falun. var väl framme vid tolv typ :) då gick vi till cissi ett tag, sen vid halv två gick jag ner och träffade daniel, mysit! han hade varit på krogen. och vilket många vet så mår man inte så bra då, så typ två så var han tvungen att gå hem. då gick jag upp till cissi igen :) kollade på tv en stund, sen klockan tre så gick vi till stan igen eftersom vi skulle bli hämtade av micke och jasmin. sen hämtade vi upp elin och fredrik och sen bar det av mot gävle och IDOL! klockan tjugo över fyra ungefär hade vi hittat dit och det fanns faktiskt några folk där utanför redan då. vi parkerade och tog våran packning och ställde oss i den oerhört lilla kön som var då. fyfan, äckligt kallt. satt där på en filt och skakade. sov tio minuter, WOHO! bättre än ingenting. när klockan var åtta började först insläppet. men inte inomhus, utan till nån scen ute. men men, fick ju röra på oss lite iaf! stod ju längs fram så, såg jävligt bra (y) vid halv elva/elva började dom släppa in 'på riktigt', alltså inomhus! sjukt skönt. men tyvärr så kom dom inte vidare, men tillbaka nästa år va? men då utan mig. haha! då var vi alltså inne på lördagen helt plötsligt som ni kanske har märkt :)
sen åkte vi därifrån och åt i valbo. sen åkte vil hemåt! daniel ville att jag skulle komma, så när vi kom till falun var jag tvungen att åka hem och duscha och byta om, sen åka iväg till falun igen. sen mötte jag han och mattias typ i bojsen och gickk hem till daniel. kollade på nån film, som jag inte fattade så mycket utav. uppfattade bara att den var ocensurerad (a) myzi var han! sen kom jag hem vid halv tolv, åt nått och la mig! somnade typ direkt.
nu ska jag väl klä på mig lite, och fixa till mig så jag kan gå ner till amanda och leka med henne :) sen ska vi till falun och glo på fotboll! puss på det rå. senare ikväll vet jag inte, blir väl kanske amanda.´

dagens hiss: amanda fan!
dagens diss: oredan på mitt rum

püss <3

Kommentarer
Postat av: Gabriel

Det kommmer! Men det är så mycket så jag vet knappt vart jag ska börja? ;)

2009-04-05 @ 22:44:15
URL: http://signeratjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0